De Financiële Telegraaf over de participatie van MKB Fonds in Hodi Verpakkingsmaterialen

09 oktober 2017

Zoals MKB Fonds eerder berichtte heeft zij recentelijk de eerste deelneming in haar vierde fonds verworven, te weten, Hodi Verpakkingsmaterialen (ofwel Hodi) uit Veenendaal.

Buy and build strategie via de P&D Group

Hodi is de eerste deelneming van MKB Fonds in de verpakkingsbranche. In het kader van deze overname werd door MKB Fonds’P&D Group’ opgericht. MKB Fonds is voornemens om middels een ‘buy and build’ strategie te participeren in vergelijkbare of complementaire ondernemingen in de verpakkingsbranche. Onder de P&D Group kunnen de ondernemingen samen werken en profiteren van schaal- en synergievoordelen.

De Financiële Telegraaf (DFT) publiceerde een artikel over deze ontwikkelingen bij MKB Fonds. Het gehele artikel leest u hier.