De Computerwacht doet add-on overname van CSN Automatisering

04 juni 2018

Bodegraven/Leiden – De Computerwacht B.V., onderdeel van MKB Fonds deelneming Futureproof Group, heeft een add-on acquisitie gedaan. De Computerwacht heeft 100% van de aandelen verworven in CSN Automatisering B.V. uit Leiden.

CSN Automatisering B.V. (CSN Automatisering) is evenals De Computerwacht B.V. (De Computerwacht) een ICT-dienstverlener en zorgt voor de ICT infrastructuur en beheer van MKB-ondernemingen met 5 tot 500 werkplekken. De huidige directie van De Computerwacht neemt het stokje over van de voormalige directie van CSN Automatisering. Zodoende wordt door deze overname opvolging binnen de onderneming gerealiseerd. Alle medewerkers van de organisatie zijn aangebleven.

Door de overname realiseert De Computerwacht groei van de organisatie, uitbreiding van het klantenbestand, meer regionale spreiding en hebben zij meer mankracht en expertise in huis om haar klanten te bedienen. De add-on overname past binnen de buy and build strategie die MKB Fonds met de Futureproof Group voert. Deelnemingen die opereren binnen de groep kunnen profiteren van schaalgrote, kennisdeling en synergievoordelen.