Overname Desktoptowork in de media

30 juli 2018

Nadat MKB Fonds onlangs bekend maakte geparticipeerd te hebben in Desktoptowork, hebben verschillende (branche gerelateerde) media aandacht besteed aan de overname.

Nieuwssite Dutch IT Channel plaatste het artikel MKB Fonds breidt uit door participatie in Desktoptowork, waarin Emiel Havinga, Investment Director bij MKB Fonds aan het woord komt, hij vertelt: “Wij hebben inmiddels veel ervaring in het participeren in ondernemingen uit de ICT-dienstverleningssector. De markt voor ICT-dienstverlening groeit, mede doordat ICT steeds belangrijker wordt voor ondernemingen en organisaties. Er is veel behoefte aan ‘trusted partners’ die de verantwoordelijkheid voor systemen en netwerken op zich kunnen nemen en ondersteuning kunnen bieden bij de soms complexe ICT vraagstukken waarmee hun klanten geconfronteerd worden.” Het gehele artikel van Dutch IT Channel leest u hier.

Ook nieuwssite Emerce besteedde aandacht aan de overname. In het artikel MKB Fonds breidt opnieuw portefeuille uit in dienstverleningssector door participatie in Desktoptowork, komt ook Duco Rob, directeur van Desktoptowork aan het woord. Over de keuze om een belang in zijn onderneming te verkopen aan MKB Fonds vertelt hij: “Met deze transactie behouden mijn klanten en werknemers autonomie, maar benutten we wel de ruimschootse expertise en schaalvoordelen die de andere ICT dienstverleners binnen de portefeuille bieden. De perfecte volgende stap voor Desktoptowork.” Het gele artikel van Emerce leest u hier.

Daarnaast plaatste ook Computable, platform voor ICT professionals, een artikel over de overname. In het artikel MKB Fonds breidt portefeuille opnieuw uit, belichten zij dat MKB Fonds eerder, met haar verschillende fondsen, heeft geparticipeerd in ICT-dienstverleners Joheco Automatisering, De Computerwacht, Advisor ICT Solutions en Xantion. Het gehele artikel van Computable leest u hier.